Over mij

Mijn foto
hallo welkom op mijnblog mijn naam is sandra ben getrouwd en heb 2 kinderen,een meisje van 8 en een jongen van 7,ik woon in overijssel op het platteland zoals ze wel zeggen. wij wonen midden in het dorp maar zitten helemaal vrij heel landelijk. ik restyle meubeltjes en dit doe ik nu 4 jaar meestal in de kleur wit. vandaar mijn naam puur wit want daar hou ik erg van. mijn meubeltjes verkoop ik via mp. ik ben ook gek op knutselen en stempelen, heerlijk vindt ik dat om te doen. altijd met de handen bezig zijn ,vandaar dat ik waarschijnlijk ook kapster ben geworden, creatief bezigzijn. op het momentzit ik in de kleding, het zijn wel beroepen waarbij je omringd bent met mensen en dat vindt ik erg gezellig. groetjes sandra

dinsdag 11 januari 2011

recept schaslik met rijst

4 ons hamlappen
2 uien
1 rode paprika
1 pot uitgelekte augurken zoet-zuur
1 eetlepel paprikapoeder
zout
peper
100 gr bleu band
1flesje schaliksaus van calvé

snijd alles in stukjes ook de augurken
boter in de pan hamlapjes bestrooien met zout en peper
even een beetje aanbakken
dan 1 eetlepel paprikapoeder erbij doen
dan de uien en paprika
ook even meebakken
dan de augurken erbij
dan het flesje schasliksaus +het flesje vullen met water en dat erbij doen
dan laat je het op het laagste vuur sudderen af en toe omscheppen
1 uur 15 op laten staan tot het vlees heel mals is
rijst koken
en voila heerlijk onze kinderen vinden het zalig
mocht je wat over hebben je kunt het ook invriezen

eet smakelijk

8 opmerkingen:

  1. Ha Sandra
    Leuk dat je bij me langs kwam en nu kom ik een kijkje nemen bij jou!
    Heerlijk recept hoor ga ik ook eens uit proberen. en verder heb je een licht en prachtig huis je ramen wauw!
    gewelig mooi zo Ik ga je ook volgen hoor!
    Fijne avond
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekerrrrrrrr...........fijne avond liefs van mij....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh!!! this looks good Sandra. Thank you for the recipe, I like the idea of having rice with this dish. I'll definitely give it a go.
    Rosemary...X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi!
    Dit ziet er ook lekker uit zeg!
    Ga ik maar eens maken binnenkort.
    fijne dag.
    Liefs, Annelies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuk dat je me gaat volgen ... zo kan ik jouw blog sfeervolle blog ontdekken. tot gauw, @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo daar ... bedankt voor het bezoeken van mijn blog! Yo hebben een mooie blog en ik zal zeker je te bezoeken in de toekomst! Groete Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hai Sandra,
    Wat leuk dat je even langs kwam op mijn blog.
    Ik zal even proberen uit te leggen hoe je een foto met link plaatst.
    -Sla de give away foto op (rechtermuisknop) afbeelding opslaan als. Ik zet ze meestal even in mijn afbeeldingen) opslaan.
    -Bovenste balk (http//littlesweetthings etc) rechtermuisknop- kopiëren.
    -Dan ga je naar ontwerpen (in dashboard)
    -Klik op een gadget toevoegen.
    -Scroll naar beneden-afbeeldingen aanklikken.
    -Bij Titel zet je zo iets als Give away bij Little sweet thing.
    -Bij bijschrift iets van "tot 28 januari.
    Bij koppelingen haal je de http// weg en gaat met je muis in deze balk staan, dan rechter muisknop - plakken.
    -Afbeelding- klik op bladeren- zoek de opgeslagen foto op- foto aanklikken- dan op openen.
    -opslaan.
    -dan in ontwerpen nog een keer op opslaan klikken.
    Ik hoop dat je er zo uitkomt, ik ben niet zo heel goed in dingen met de computer uitleggen.
    Groetjes, Sas

    BeantwoordenVerwijderen