Over mij

Mijn foto
hallo welkom op mijnblog mijn naam is sandra ben getrouwd en heb 2 kinderen,een meisje van 8 en een jongen van 7,ik woon in overijssel op het platteland zoals ze wel zeggen. wij wonen midden in het dorp maar zitten helemaal vrij heel landelijk. ik restyle meubeltjes en dit doe ik nu 4 jaar meestal in de kleur wit. vandaar mijn naam puur wit want daar hou ik erg van. mijn meubeltjes verkoop ik via mp. ik ben ook gek op knutselen en stempelen, heerlijk vindt ik dat om te doen. altijd met de handen bezig zijn ,vandaar dat ik waarschijnlijk ook kapster ben geworden, creatief bezigzijn. op het momentzit ik in de kleding, het zijn wel beroepen waarbij je omringd bent met mensen en dat vindt ik erg gezellig. groetjes sandra

woensdag 29 februari 2012

landelijke salontafel

eindelijk weer een beetje zachter weer buiten.
dus wat doe je dan naar buiten
en lekker klussen
even de laatste hand aan de tafel gelegd
en klaar is hij weer gr sandra

6 opmerkingen:

  1. Wat is ie mooi !!!.....liefs van mij....xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi Sandra, leuk ook met een tekst erop!

    Fijne avond! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi geworden en extra persoonlijk door de tekst!

    Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig geworden jouw tafel, ik had mijn tafel eerst hetzelfde en doordat er iets op het blad was gevallen, hebben we hem toch helemaal wit geverfd, je ziet er nu alleen alles op....groetjes Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi geworden je tafeltje leuk ook met die tekst erop.
    Fijne dag en groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hij is mooi geworden om trots op te zijn zeg ...geniet er van ...fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen