Over mij

Mijn foto
hallo welkom op mijnblog mijn naam is sandra ben getrouwd en heb 2 kinderen,een meisje van 8 en een jongen van 7,ik woon in overijssel op het platteland zoals ze wel zeggen. wij wonen midden in het dorp maar zitten helemaal vrij heel landelijk. ik restyle meubeltjes en dit doe ik nu 4 jaar meestal in de kleur wit. vandaar mijn naam puur wit want daar hou ik erg van. mijn meubeltjes verkoop ik via mp. ik ben ook gek op knutselen en stempelen, heerlijk vindt ik dat om te doen. altijd met de handen bezig zijn ,vandaar dat ik waarschijnlijk ook kapster ben geworden, creatief bezigzijn. op het momentzit ik in de kleding, het zijn wel beroepen waarbij je omringd bent met mensen en dat vindt ik erg gezellig. groetjes sandra

woensdag 9 februari 2011

bedankt allemaal

hallo bedankt anita hier had ik niet op gerekend erg lief
ben ik heel blij mee
zal er een leuk plekje voor zoeken
en jullie allemaal bedankt voor de lieve reakties
gisteren was alles achter de rug verschrikkelijk
en de manier waarop het gegaan is was nog erger dan kun je zo kwaad worden
maar ja je krijgt hem er niet mee terug
hij was mijn enigste oom en de kinderen noemden hem opa dus dan weet je het wel
en het ergste is hij en mijn tante deden werkelijk alles samen
en nu vanavond is haar eerste avond alleen dat vinden we allemaal zo zielig
het ergste is ook nog ze rijdt geen auto en kan niet ver lopen dus dan zit je maar in huis
wij zitten er allemaal mee in onze maag hoe dit verder moet
ik had al gezegd als ze hier wil komen logeren kan het altijd
mijn zusje heeft haar vandaag al opgehaald om te komen eten
en als er s'nachts iets is kan ze ons bellen en zijn we er
wat een toestand en een ellende
ik heb mijn hoofd er op dit moment niet zo bij dus ik schrijf even persoonlijk geen berichtjes
daarom nu even op deze manier
bedankt allemaal
gr sandra

9 opmerkingen:

  1. Hoi Lieve Sandra,

    Wat kan het leven soms zo hard en oneerlijk lijken hè? Wat verdrietig voor je tante...En wat lief van je om haar zo te steunen,maar ze zal toch alles zelf moeten verwerken,hoe hard dat ook is, meeleven kan je wel,maar het leed overnemen niet.Doe rustig aan, en geef toe aan je verdriet,de rest komt wel weer.

    heel veel sterkte voor allemaal

    liefs,

    Loesje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. We zijn allemaal zo kwetsbaar.
    Wat fijn dat je tante jullie om haar heen heeft.
    Ik hoop dat het met jou weer een beetje gaat.
    Heel veel sterkte.

    Lieve groetjes, Alexandra.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Achhh lievedje heel veel sterkte met alles.....neem je tijd !! dikke knuffel van mij.....xxx....ook jij bent in mijn gedachten hoor!! liefs !!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is heel erg moeilijk, je zou het liefst je tante's verdriet willen overnemen maar helaas. Toch denk ik dat ze heel dankbaar is voor jullie steun, er zijn voor iemand is ook zo belangrijk!
    Ik wens jullie allemaal heel veel sterkte met het verwerken van jullie verlies,
    lieve groeten, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Sandra,
    Ik voel aan de tekst die op je blog staat dat het je heel zwaar valt.En dat heeft z'n tijd nodig om te helen.En die tijd moet je ook zeker nemen.Zorg goed voor jezelf en je tante.Heel veel sterkte.
    Liefs Anita.
    ps.Het is natuurlijk totaal niet aan de orde voor jou maar zal ik je de give away later opsturen als je er weer een beetje bovenop bent?
    Ik heb je adres ook niet maar als je hoofd er even naar staat kun je me vinden op scarboroughblog@gmail .com
    Maar neem de tijd hoor het staat klaar voor je en loopt niet weg!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel veel sterkte met dit verlies. Inderdaad fijn voor je tante dat ze jullie om zich heen heeft, maar denk ook aan jezelf! Groetjes Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Sterkte gewenst in deze moeilijke periode! Wat fijn voor je tante dat jullie haar zo tot steun kunnen zijn.

    Lieve groet,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel veel sterkte hoor, doe maar rustig aan...dit kost tijd.
    Wat lief dan je verrassing van Anita....het moest zo zijn......
    Liefs en denk aan je

    BeantwoordenVerwijderen