Over mij

Mijn foto
hallo welkom op mijnblog mijn naam is sandra ben getrouwd en heb 2 kinderen,een meisje van 8 en een jongen van 7,ik woon in overijssel op het platteland zoals ze wel zeggen. wij wonen midden in het dorp maar zitten helemaal vrij heel landelijk. ik restyle meubeltjes en dit doe ik nu 4 jaar meestal in de kleur wit. vandaar mijn naam puur wit want daar hou ik erg van. mijn meubeltjes verkoop ik via mp. ik ben ook gek op knutselen en stempelen, heerlijk vindt ik dat om te doen. altijd met de handen bezig zijn ,vandaar dat ik waarschijnlijk ook kapster ben geworden, creatief bezigzijn. op het momentzit ik in de kleding, het zijn wel beroepen waarbij je omringd bent met mensen en dat vindt ik erg gezellig. groetjes sandra

zondag 20 februari 2011

goedenmorgen allemaal

nou hier komt de uitslag van liebster blog
ik heb hem van loesje gekregen en mag hem nu doorgeven aan 3 anderen
dat was heel erg moeilijk voor mij want ik vindt jullie allemaal een award waard
van mij krijgen jullie er allemaal 1 hoor

maar de 3 gekozen zijn geworden   tromgeroffel

gefeliciteerd bonjade  jij mag hem op je blog zetten tussen al je mooie bloemen

gefeliciteerd  stipje  jij mag hem op je blog zetten met al je leuke ideeën

gefeliciteerd eleonore  jij mag hem op je mooie romantische nostalgische  blog zetten

het is altijd een genot om bij jullie te kijken

en daarom krijgen jullie hem van mij
zet hem maar bij jullie op het blog jullie hebben hem verdiend

gefeliciteerd alledrie  geef hem maar weer door

(en alle andere eigenlijk ook gefeliciteerd jullie zijn hem allemaal waard)
fijne zondag gr sandra

2 opmerkingen:

  1. DIE PAAS LABELS ZIJN ERG MOOI!
    PLAATJE!!

    FIJNE WEEK DEZE WEEK,
    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Sandra,ik lees zojuist je leuke berichtje en ben echt blij verrast met deze blogaward.Dit had ik niet verwacht.Natuurlijk ga ik hem doorgeven aan drie andere leuke blogs,tenminste ik neem aan dat dat de bedoeling is,het is voor mij ook de eerste keer.
    |
    Lieve groetjes van Eleonore.

    BeantwoordenVerwijderen