Over mij

Mijn foto
hallo welkom op mijnblog mijn naam is sandra ben getrouwd en heb 2 kinderen,een meisje van 8 en een jongen van 7,ik woon in overijssel op het platteland zoals ze wel zeggen. wij wonen midden in het dorp maar zitten helemaal vrij heel landelijk. ik restyle meubeltjes en dit doe ik nu 4 jaar meestal in de kleur wit. vandaar mijn naam puur wit want daar hou ik erg van. mijn meubeltjes verkoop ik via mp. ik ben ook gek op knutselen en stempelen, heerlijk vindt ik dat om te doen. altijd met de handen bezig zijn ,vandaar dat ik waarschijnlijk ook kapster ben geworden, creatief bezigzijn. op het momentzit ik in de kleding, het zijn wel beroepen waarbij je omringd bent met mensen en dat vindt ik erg gezellig. groetjes sandra

vrijdag 17 juni 2011

de aardbeienboerderij

we zijn deze week bij de aardbeienboerderij geweest
we gingen zelf plukken
en ooh wat een heerlijke aardbeien
en superleuk voor de kinderen
je moest met je emmertje naar het winkeltje
en daar was alles alleen maar van de aardbei
serviesjes ,thee sap jam ,
mooie stenen aardbeien
teveel om op te noemen
ze hebben daar een oude schuur opgeknapt tot keuken
en daar is ook alles ingericht op het gebied van de aardbei
je kon er zoveel lekkers krijgen
lekkere wafels met aardbei en slagroom,,ijs met aardbei ,yogurt,beschuit
echt heel erg leuk daar
ik heb na die tijd gauw een taartbodem gebakken met vulling en verse aardbei zie foto
hier gaan we nog wel weer naar toe
erg gezellig                   fijn weekend gr sandra

5 opmerkingen:

  1. Wat ontzettend leuk Sandra !! echt maar waar is dit dan ????...heel fijn weekend...liefs Ria...xxx.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben gek op aardbeien dus je snapt dat ik dit een hele leuke post vind!

    Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee! En nog lekker ook!
    Smul ze!

    Fijn weekend

    Groetjes Janny.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben dol op aardbeien!Zou hier best eens heen willen. Waar is het?
    en ehh...eetsmakelijk!
    liefs, Annelies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goh..meid...wat heerlijk Soms wil ik dat de kinderen weer klein zijn...en dan ook zulke leuke dingen gaan doen...maar dat is eigenlijk onzin want je kan het altijd doen! We zijn deze week met z`n tweetjes naar een pannekoekenrestaurant geweest...ook zoiets wat we met kleine kinderen deden...maar we hebben het nu toch maar voor ons elf gedaan! heerlijk was het!

    Ik wens je een heel fijne weekend

    liefss

    BeantwoordenVerwijderen