Over mij

Mijn foto
hallo welkom op mijnblog mijn naam is sandra ben getrouwd en heb 2 kinderen,een meisje van 8 en een jongen van 7,ik woon in overijssel op het platteland zoals ze wel zeggen. wij wonen midden in het dorp maar zitten helemaal vrij heel landelijk. ik restyle meubeltjes en dit doe ik nu 4 jaar meestal in de kleur wit. vandaar mijn naam puur wit want daar hou ik erg van. mijn meubeltjes verkoop ik via mp. ik ben ook gek op knutselen en stempelen, heerlijk vindt ik dat om te doen. altijd met de handen bezig zijn ,vandaar dat ik waarschijnlijk ook kapster ben geworden, creatief bezigzijn. op het momentzit ik in de kleding, het zijn wel beroepen waarbij je omringd bent met mensen en dat vindt ik erg gezellig. groetjes sandra

zondag 5 juni 2011

het veenmuseum

hier leefden de mensen in 1850
en wordt in de zoveel tijd opengesteld voor publiek
dit waren vroeger de turfstekers die hier met hun gezin woonden
het is echt leuk om te zien de kinderen vonden het ook erg leuk
ik zal jullie wat foto's laten zien
nou wat zeggen jullie ervan dit is toch heel erg leuk om tezien
en dan die strijkplank en de wc mijn zoontje zei mam als ik nu moet ,moet ik dan op die wc
en dat papier dan
ik zei tegen hem dat ze dat vroeger met krantenpapier deden
hij vond het maar niks
en de bedstee dat vonden ze erg leuk
want dat lijkt op een speelhut
ga zo maar door
echt mooi om het even goed te bekijken
ze zijn nu nog huisjes aan het renoveren
ze hebben een oud snoepwinkeltje annex cafe dat is ook bijna klaar
nou mochten jullie in het oosten komen dan kun je hier ook nog naartoe
fijn weekend gr sandra

5 opmerkingen:

  1. Voor kinderen maar ook voor ons is het leuk om te zien hoe mensen vroeger leefden en werkten...de mensen van toen zouden hun ogen uitkijken als ze de wereld van nu zouden zien met mobieltjes, Ipod, Ipad en computers!

    Ik wens je een fijne zondag! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk !!...vrienden van ons hebben voor hun kinderen weer een bedstee gemaakt ze vinden het geweldig !!...geniet van een heerlijke zondag !...liefs van mij....xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi,
    Dat is nog eens NOSTALGIE!!!
    Ziet er super leuk uit zeg!
    Groet Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zulke uitjes blijven leuk! Zelf vind ik het openluchtmuseum en het zuyderzeemuseum bijvoorbeeld ook erg leuk? Waar kan ik het veenmuseum eigenlijk vinden?

    Fijne avond,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen