Over mij

Mijn foto
hallo welkom op mijnblog mijn naam is sandra ben getrouwd en heb 2 kinderen,een meisje van 8 en een jongen van 7,ik woon in overijssel op het platteland zoals ze wel zeggen. wij wonen midden in het dorp maar zitten helemaal vrij heel landelijk. ik restyle meubeltjes en dit doe ik nu 4 jaar meestal in de kleur wit. vandaar mijn naam puur wit want daar hou ik erg van. mijn meubeltjes verkoop ik via mp. ik ben ook gek op knutselen en stempelen, heerlijk vindt ik dat om te doen. altijd met de handen bezig zijn ,vandaar dat ik waarschijnlijk ook kapster ben geworden, creatief bezigzijn. op het momentzit ik in de kleding, het zijn wel beroepen waarbij je omringd bent met mensen en dat vindt ik erg gezellig. groetjes sandra

dinsdag 14 juni 2011

summer fair

hallo de summer fair waar we naartoe zijn geweest was echt super
mooie spulletjes genoeg te koop
en het eten ik dacht even dat ik in frankrijk was
oh heerlijk echte franse broden met olijven en tomaat
en een soorten quiche en zo mooi gedecoreerd dat je alleen daarom al wat wilt proeven
en mooie brocante en zeepjes
echt weer een succes
hier zijn wat foto's  ik heb dus zoals jullie begrijpen wel even lekkere dingen ingeslagen
gr sandra

10 opmerkingen:

  1. Dat ziet er heel sfeervol uit...was deze fair in Ommen? Ik ben benieuwd naar je aankopen!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wowwww Sandra....het ziet allemaal erg leuk uit zeg !! heb wat gemist...geniet van een heerlijke avond nog...liefs Ria...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat moet inderdaad een leuk uitje zijn geweest! Zit er fantastisch uit. Waar was het?
    Groetjes,
    Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er gezellig uit! Waar was dat? Altijd leuk zo'n fair.

    groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is ook een mooie locatie voor een summer fair! liefs, @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er weer gezellig uit. Ik word daar altijd enorm onrustig van zie dan zoveel geweldige dingen. En krijg nog meer ideeën. Maar het altijd weer genieten en die lekkere dingen mmmm.
    Groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ga al jaren naar de summerfair in Ommen, maar dit jaar waren we met de pinksteren een paar dagen weg, dus kon ik (helaas) niet heen! Door jouw foto's heb ik toch even sfeer kunnen proeven...

    Groeten,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow, what a great Summer Fair. You must have had lots of fun browsing. Have a good week ahead.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wij zijn ook naar de Summerfair geweest, wat een entourage daar hè, dit was voor ons de 2e keer dat we zijn geweest.

    Volgend jaar gaan we uiteraard weer.
    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen