Over mij

Mijn foto
hallo welkom op mijnblog mijn naam is sandra ben getrouwd en heb 2 kinderen,een meisje van 8 en een jongen van 7,ik woon in overijssel op het platteland zoals ze wel zeggen. wij wonen midden in het dorp maar zitten helemaal vrij heel landelijk. ik restyle meubeltjes en dit doe ik nu 4 jaar meestal in de kleur wit. vandaar mijn naam puur wit want daar hou ik erg van. mijn meubeltjes verkoop ik via mp. ik ben ook gek op knutselen en stempelen, heerlijk vindt ik dat om te doen. altijd met de handen bezig zijn ,vandaar dat ik waarschijnlijk ook kapster ben geworden, creatief bezigzijn. op het momentzit ik in de kleding, het zijn wel beroepen waarbij je omringd bent met mensen en dat vindt ik erg gezellig. groetjes sandra

maandag 21 maart 2011

canvas doek met franse graanzakafbeeldingen

ik had nog afbeeldingen van oude franse graanzakken en die vindt ik helemaal super
dus wat kunnen we ermee
ik had nog canvas doek daar heb ik linnen op gespannen als een zak aan de voorkant
daar heb ik de afbeeldingen in gedaan en vastgelijmd
daaronder 2 kleine afbeeldingen op de stof gemaakt
en het doek met touw omwikkeld en voila dit is het resultaat
het hangt buiten aan mijn tuinhuis helemaal stoer vindt ik het

6 opmerkingen:

  1. WAUW!! Wat leuk...kun je geen workshops gaan geven??? Ach, je zult het al druk genoeg hebben met alle creatieve dingen die je al doet, haha.

    Gr. Susan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er super uit en is ook nog eens erg origineel!

    Een fijne avond! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ziet dat er weer leuk uit! Inderdaad misschien best wel leuk om eens een workshop te geven ;)

    Fijne avond,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een creativiteit en wat een super idee.
    Staat hartstikke geweldig.
    Fijne dag, Trudie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi,
    Zo dat is gaaf zeg!!!!!
    Groeten Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. dat ziet er leuk uit zeg, leuk bedacht

    groetjes lianne

    BeantwoordenVerwijderen