Over mij

Mijn foto
hallo welkom op mijnblog mijn naam is sandra ben getrouwd en heb 2 kinderen,een meisje van 8 en een jongen van 7,ik woon in overijssel op het platteland zoals ze wel zeggen. wij wonen midden in het dorp maar zitten helemaal vrij heel landelijk. ik restyle meubeltjes en dit doe ik nu 4 jaar meestal in de kleur wit. vandaar mijn naam puur wit want daar hou ik erg van. mijn meubeltjes verkoop ik via mp. ik ben ook gek op knutselen en stempelen, heerlijk vindt ik dat om te doen. altijd met de handen bezig zijn ,vandaar dat ik waarschijnlijk ook kapster ben geworden, creatief bezigzijn. op het momentzit ik in de kleding, het zijn wel beroepen waarbij je omringd bent met mensen en dat vindt ik erg gezellig. groetjes sandra

vrijdag 18 maart 2011

voor de kruidentuin

ik heb labeltjes gemaakt voor in potten en in de tuin,ik heb het papier gelamineerd en op sateprikkers geplakt
en als je dan kruiden zaait dan zet je dit erbij ;net zo handig en het kan tegen water

op de terra pot heb ik er 1 geplakt die is ook gelamineerd maakt de pot net iets leuker
en de pot heb ik wit gekalkt

het andere label is van de afbeelding van een paar uur geleden die is ook gelamineerd en kun je leuk voor bonbon kadootjes gebruiken
zo wordt de tuin weer iets vrolijker

9 opmerkingen:

  1. Que lindas manualidades muestras en tu blog, saludos desde Chile!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alweer zo'n geweldig leuk idee...zo kom ik van geen werk af, haha.....

    Gr. Susan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De labeltjes vind ik niet een beetje leuk maar geweldig leuk! Het staat mooi en het is handig...wat wil je nog meer!

    Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De labeltjes zijn echt leuk ik wil nog graag labels voor in mijn vierkantemetertuin dus wie weet een goed idee.
    Fijn weekend en groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je tpch altijd een pracht ideeën....weer zo'n leukerdje....super!
    Fijn weekend
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat mooi gemaakt, prachtig..label ze, groetjes Nicole, ga je volgen...een creatief blog, gezellig

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat zijn ze leuk je labels.....goed idee ook voor in de tuin!

    Groeten Willianne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De labels zijn prachtig geworden!

    fijn weekend!

    Haikey

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb met plezier je blog bekeken, wat een leuke ideetjes staan erop, zo gezellig allemaal.
    Ik heb me gelijk gemeld als volger, kom vaker even rondkijken!!

    Groetjes, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen