Over mij

Mijn foto
hallo welkom op mijnblog mijn naam is sandra ben getrouwd en heb 2 kinderen,een meisje van 8 en een jongen van 7,ik woon in overijssel op het platteland zoals ze wel zeggen. wij wonen midden in het dorp maar zitten helemaal vrij heel landelijk. ik restyle meubeltjes en dit doe ik nu 4 jaar meestal in de kleur wit. vandaar mijn naam puur wit want daar hou ik erg van. mijn meubeltjes verkoop ik via mp. ik ben ook gek op knutselen en stempelen, heerlijk vindt ik dat om te doen. altijd met de handen bezig zijn ,vandaar dat ik waarschijnlijk ook kapster ben geworden, creatief bezigzijn. op het momentzit ik in de kleding, het zijn wel beroepen waarbij je omringd bent met mensen en dat vindt ik erg gezellig. groetjes sandra

vrijdag 11 maart 2011

zeepwikkels

hallo allemaal ik heb nog weer een paar leuke zeepwikkels om op te slaan
ik ben zelf gek op dit soort wikkels kun je zoveel mee doen
ik heb van sommige het originele formaat gedaan   fijn weekend allemaal

12 opmerkingen:

  1. hoi,

    Ik kom hier via via even langs. Wat een mooie wikkels zeg! Daar kan je wel iets leuks mee verzinnen!

    Fijn weekend, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoiiii
    Dank je wel, toevallig net opzoek,
    Kijk maar eens op mijn blog...
    heb nog heel wat in te pakken
    een heel fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhh...deze wikkels zijn leuk!!

    Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. echt heel erg leuk!! ik ga ze opslaan, dankjewel:))

    zonnig weekend!
    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Sandra, leuk die zeepwikkels. Ze zijn opgeslagen.Ik heb al een flink aantal oude advertenties opgeslagen o.a. ook van zeep. www.vintageadbrowser.com Moet je maar eens kijken, als je zin hebt.
    fijn weekend, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk vooral die gekleurde ga ze ook opslaan dankjewel.
    Groetjes Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie wikkels!
    Ik wil je nog even zeggen dat ik de layout van je blog heeel erg mooi vind!!
    fijn weekend
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha Marian
    Ik schilder de eieren inderdaad zelf! Zo heerlijk om te doen! heerlijk rustig.
    Ik verkoop ze ook in mijn webwinkel.
    Fijn weekend
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Weer zo'n leuke gadget.....
    THANKX

    Wens je een fijn weekend
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hoihoi
    de zeepjes maak ik niet zelf, maar ze zijn wel met de hand gemaakt en helemaal puur...
    lief zijn ze he?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hai Sandra,

    hee, je blog ziet er weer heel anders uit nu. Mooi hoor, met die grote roos. Prachtig !!
    Leuk zijn je tafeltjes met zn drietjes. Schattig zijn ze !
    Fijn weekend.
    Groetjes van Ingeborg

    BeantwoordenVerwijderen