Over mij

Mijn foto
hallo welkom op mijnblog mijn naam is sandra ben getrouwd en heb 2 kinderen,een meisje van 8 en een jongen van 7,ik woon in overijssel op het platteland zoals ze wel zeggen. wij wonen midden in het dorp maar zitten helemaal vrij heel landelijk. ik restyle meubeltjes en dit doe ik nu 4 jaar meestal in de kleur wit. vandaar mijn naam puur wit want daar hou ik erg van. mijn meubeltjes verkoop ik via mp. ik ben ook gek op knutselen en stempelen, heerlijk vindt ik dat om te doen. altijd met de handen bezig zijn ,vandaar dat ik waarschijnlijk ook kapster ben geworden, creatief bezigzijn. op het momentzit ik in de kleding, het zijn wel beroepen waarbij je omringd bent met mensen en dat vindt ik erg gezellig. groetjes sandra

maandag 14 maart 2011

hier moest ik zo om lachen

dit was vroeger 1 of ander recept voor winderigheid en hier knap je van op
ik schoot in de lach en toen dacht ik zal ik het op mijn blog zetten ja of nee
maar humor mag vindt ik

8 opmerkingen:

  1. Je bent niet de enige die hier om moest lachen.
    Wat een prachtige prent en joh ik moest zo lachen in m'n uppie!! Geweldig leuk dat je dit plaatst.
    Fijne dag, Trudie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WAhaaaaaaaaaaaa geweldige plaat. Joh moet kunnen wat jij.......

    BeantwoordenVerwijderen
  3. zo zie je ze toch tegenwoordig niet meer.Gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. HAHAHA hij is echt geweldig!!!
    Natuurlijk moet dat kunnen lachen toch!
    Groeten Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk!!!hoe kom je hier nu aan?
    Tuurlijk kan dit waarom niet??

    Groetjes
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Grappig inderdaad....voor een lach aan het begin van de avond ;0)
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha...hier is toch niets mis mee...nou ja...wel als je er zelf zo'n last van zou hebben...ha ha

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. humor = goed!
    groetjes
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen