Over mij

Mijn foto
hallo welkom op mijnblog mijn naam is sandra ben getrouwd en heb 2 kinderen,een meisje van 8 en een jongen van 7,ik woon in overijssel op het platteland zoals ze wel zeggen. wij wonen midden in het dorp maar zitten helemaal vrij heel landelijk. ik restyle meubeltjes en dit doe ik nu 4 jaar meestal in de kleur wit. vandaar mijn naam puur wit want daar hou ik erg van. mijn meubeltjes verkoop ik via mp. ik ben ook gek op knutselen en stempelen, heerlijk vindt ik dat om te doen. altijd met de handen bezig zijn ,vandaar dat ik waarschijnlijk ook kapster ben geworden, creatief bezigzijn. op het momentzit ik in de kleding, het zijn wel beroepen waarbij je omringd bent met mensen en dat vindt ik erg gezellig. groetjes sandra

zondag 13 maart 2011

oude paasprentjes om uit te printen

misschien leuk te gebruiken om eieren mee te decoreren

6 opmerkingen:

  1. ik heb ze gepikt.. weet nog niet of ik ze ga gebruiken.. maar in ieder geval bedankt
    groetjes
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhh...ze zijn wel heel erg leuk, bedankt in ieder geval voor het aanbod!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat zijn ze leuk zeg! Ik heb ze opgeslagen. Bedankt
    Groeten Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt heel mooi, bedankt en wat lief van je.

    Groetjes
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn schattig zeg!! dan je wel!
    fijne avond
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi Sandra,
    wat zijn ze lief en mooi, wat leuk dat je dat doet zo dat je het uit kunt printen!
    Er is ook zo veel moois te kijken op je blog dat ik steeds terug gaat komen, lieve groetjes Barbara.
    P.S. Bedankt voor je bezoek en bericht op mijn blog!!!

    BeantwoordenVerwijderen