Over mij

Mijn foto
hallo welkom op mijnblog mijn naam is sandra ben getrouwd en heb 2 kinderen,een meisje van 8 en een jongen van 7,ik woon in overijssel op het platteland zoals ze wel zeggen. wij wonen midden in het dorp maar zitten helemaal vrij heel landelijk. ik restyle meubeltjes en dit doe ik nu 4 jaar meestal in de kleur wit. vandaar mijn naam puur wit want daar hou ik erg van. mijn meubeltjes verkoop ik via mp. ik ben ook gek op knutselen en stempelen, heerlijk vindt ik dat om te doen. altijd met de handen bezig zijn ,vandaar dat ik waarschijnlijk ook kapster ben geworden, creatief bezigzijn. op het momentzit ik in de kleding, het zijn wel beroepen waarbij je omringd bent met mensen en dat vindt ik erg gezellig. groetjes sandra

maandag 28 maart 2011

plakzegels voor enveloppen

hoe vaak heb je wel niet dat als je een envelop dicht plakt,dat die soms niet goed plakt

men neme wat blanke etiketten (plaketiketten)
bestempel ze met wat je leuk vindt
plak daar de envelop mee dicht  simpel en leuk

15 opmerkingen:

  1. Super leuk...het is zo eenvoudig te maken, maar je moet er maar op komen!

    Bedankt voor je tip!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk!
    ik zie allemaal eline's stempels wat zijn ze leuk he?
    groetjes
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ga je blog maar helemaal uitpluizen, weer zo'n geweldig leuk idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. super lief die zegels.
    ik heb de stempels liggen maar kom er gewoon niet toe om er iets mee te gaan doen.
    liefs Margarita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Maar Sandra dat is een super idee!
    Ik gruwel werkelijk waar van de smaak van die plakrandjes van een envelop dus meestal plak ik de boel dicht met plakband maar dit is veel leuker en netter en gezelliger. Laat ik nou toevallig ook al die stempels in huis hebben, nou nog even naar de winkel voor die stickers.
    Dank je voor het idee!
    Groetjes, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou... zo leuk! Je moet gewoon even op het idee komen. Maar daar ben jij wel goed in.Dank voor de tip.

    groeten marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk idee! Ziet er veel mooier uit zo.
    Lieve groet, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke (en vooral zeer bruikbare) tip, ga dit zeker doen! Bedankt dat je dit weer met ons deelt...

    Fijne avond,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoe kom je er weer op, wat een superidee:))
    dank je wel!!

    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat is dit weer een leuk idee! De eenvoud, super gewoon, danjewel, groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk idee weer en zeer bruikbaar.
    Groetjes Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een SUPER leuk idee.
    Bedankt!!!!!!
    Groet Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. al de ideeen die ik al heb gezien op de verschillende blogs. ze kunnen er zo een seizoen van het beste idee van nederland van maken. top!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Goeie tip daar gaan we wat mee doen!
    Groetjes van Claudia van de kleine hornte.

    BeantwoordenVerwijderen