Over mij

Mijn foto
hallo welkom op mijnblog mijn naam is sandra ben getrouwd en heb 2 kinderen,een meisje van 8 en een jongen van 7,ik woon in overijssel op het platteland zoals ze wel zeggen. wij wonen midden in het dorp maar zitten helemaal vrij heel landelijk. ik restyle meubeltjes en dit doe ik nu 4 jaar meestal in de kleur wit. vandaar mijn naam puur wit want daar hou ik erg van. mijn meubeltjes verkoop ik via mp. ik ben ook gek op knutselen en stempelen, heerlijk vindt ik dat om te doen. altijd met de handen bezig zijn ,vandaar dat ik waarschijnlijk ook kapster ben geworden, creatief bezigzijn. op het momentzit ik in de kleding, het zijn wel beroepen waarbij je omringd bent met mensen en dat vindt ik erg gezellig. groetjes sandra

zaterdag 19 maart 2011

wat was het vandaag een fijn knutselweer buiten

goh wat heerljikvandaag lekker buiten aan het werk en de boel opruimen,zalig

en ik heb weer een salontafel af hij is echt mooi geworden nu nog verkopen
hier is weer een foto van het resultaat
allemaal een fijn weekend en hopen dat het morgen weer zo lekker is
groetjes

5 opmerkingen:

  1. Wauw hij is PRACHTIG!
    Dat vekopen zit wel goed hoor denk ik!
    Groeten Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig!! zou hier niet misstaan:)

    zonnige ZONdag!
    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie tafel...ook nu staat de tekst er weer heel mooi op!

    Een fijne zondag! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie tafel is het zo, die tekst erop maakt het helmaal af. Nu nog verkopen...maar dat zal wel lukken.

    Groet, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hai Sandra,

    Ziet er goed uit hoor je tafel. Mooi gedaan. Even op Marktplaats zetten en hij is zo weg lijkt me zo. Wat die USB-sticks betreft verkoop ik ze niet zelf hoor. Ik zag ze ergens op andere site. Voor 1 MB kost zo'n stickie 38,50.
    Tsjaa, duur maar dan heb je ook wat, nietwaar?
    Fijne avond nog. Heerlijk weertje he?
    Groetjes van mij.

    BeantwoordenVerwijderen